RUILEN 


 & RETOUR 

 

 RUILEN

 & RETOUR
 

 


RUILEN EN RETOURNEREN

 

RUILEN, RETOURNEREN

Ik wens mijn aangekochte artikel(en) te ruilen

Indien u een artikel wenst terug te sturen om het te ruilen, neem dan contact op met hello@thshop.be voor een retourlabel. Vul vervolgens de retourlabel zo volledig mogelijk in en retourneer uw aangekochte product(en) in hun originele verpakking, samen met de retourlabel, binnen de 4 kalenderdagen. U kan uw product ook gratis ruilen in The HorseShop

Wanneer dit aangewezen is, wordt het artikel of artikelen omgeruild. Alle geretourneerde goederen moeten in ongebruikte en zuivere staat zijn, samen met een kopie van de originele leveringsbon.

Deze retourvoorwaarden gelden enkel voor niet gepersonaliseerde producten, producten die op maat en/of kleur van de klant gevraagd worden en die registratie vereisen, kunnen niet geruild worden. Ook gesoldeerde artikelen kunnen niet geruild worden.

De kosten voor retour worden in dit geval gedragen door de klant.

Het retouradres:
The HorseShop
Torhoutsesteenweg 187
8210 Zedelgem
België

De verzendkosten om nogmaals het gevraagde artikel naar de klant te sturen, worden aangerekend aan de klant indien de prijs lager is dan €125 bij verzending binnen België en Nederland. Verzendkosten buiten België en Nederland worden in deze situatie steeds aangerekend. U kan uw product ook gratis ruilen in onze winkel. 

Wanneer artikelen worden geretourneerd van buiten de Europese Unie, is de klant verantwoordelijk voor het betalen van de invoerrechten

Ik wens mijn aangekochte artikel(en) te retourneren

Indien u een artikel wenst terug te sturen om het te ruilen, neem dan contact op met hello@thshop.be voor een retourlabel. Vul vervolgens de retourlabel zo volledig en correct mogelijk in en retourneer uw aangekochte product(en). Gelieve indien mogelijk de goederen in nieuwe en ongebruikte staat te retourneren samen met een kopie van de originele leveringsbon. U kan uw product ook gratis ruilen in The HorseShop

Opgelet: deze retourvoorwaarden gelden enkel voor niet gepersonaliseerde producten, m.a.w. producten die op maat en/of kleur van de klant afgesteld worden en die registratie vereisen, kunnen niet geruild worden. 

De kosten voor een retour worden in dit geval gedragen door de klant.

Het retouradres:
The HorseShop
Torhoutsesteenweg 187
8210 Zedelgem
België

De verzendkosten om nogmaals het gevraagde artikel naar de klant te sturen, worden aangerekend aan de klant indien de prijs lager is dan €100 bij verzending binnen België en Nederland. Verzendkosten buiten België en Nederland worden in deze situatie steeds aangerekend. U kan uw product ook gratis ruilen in onze winkel. 

Wanneer artikelen worden geretourneerd van buiten de Europese Unie, is de klant verantwoordelijk voor het betalen van de invoerrechten

Mijn product werd beschadigd geleverd?

Indien u een product in beschadigde staat hebt ontvangen, breng ons hier dan eerst zo snel mogelijk van op de hoogte, zeker binnen 2 maanden na levering. U kan ons contacteren via hello@thshop.be om een retourlabel op te vragen. We bekijken hoe we een oplossing kunnen bieden en zullen u vragen om het artikel retour te zenden met een retourlabel door ons aangeleverd. De retourkosten zullen in dit geval door ons gedragen worden.

Het beschadigde product stuurt u vervolgens, samen met de vervolledigde retourlabel naar ons retouradres door middel van het door ons aangeleverde retourlabel.

Afhankelijk van of het product nogmaals voorradig is, zullen we een nieuw en onbeschadigd product opnieuw naar u verzenden. Indien het niet meer voorradig is, zal een terugbetaling plaatsvinden. Vergeet daarom uw rekeningnummer niet te vermelden op de voorziene plaats in de retourlabel, zodat de mogelijke terugbetaling zo snel mogelijk kan uitgevoerd worden.

Ook in deze situatie verwachten we dat de artikelen ons in nette en ordelijke staat worden teruggestuurd, zo kunnen wij u zo snel mogelijk helpen.

Gebreken die veroorzaakt worden door ongelukken, nalatigheid of verkeerd gebruik, vallen niet onder garantie.

Wat als het verkeerde artikel geleverd werd?

Om te beginnen, willen we ons graag excuseren voor het ongemak.

Indien u een verkeerd product hebt ontvangen, breng ons hier dan eerst zo snel mogelijk van op de hoogte, zeker binnen 3 kalenderdagen na levering. U kan ons contacteren via hello@thshop.be om een retourlabel op te vragen. We bekijken hoe we een oplossing kunnen bieden en zullen u vragen om het artikel retour te zenden met een retourlabel door ons aangeleverd. De retourkosten zullen in dit geval door ons gedragen worden.

Het verkeerde product stuurt u vervolgens, samen met de vervolledigde retourlabel naar ons retouradres door middel van het door ons aangeleverde retourlabel.

Afhankelijk van of het juiste product voorradig is, zullen we het onmiddellijk naar u verzenden. Indien het niet meer voorradig is, zal een terugbetaling plaatsvinden. Vergeet daarom uw rekeningnummer niet te vermelden op de voorziene plaats in de retourlabel, zodat de mogelijke terugbetaling zo snel mogelijk kan uitgevoerd worden.

Ook in deze situatie verwachten we dat de artikelen ons in nette en ordelijke staat worden teruggestuurd, zo kunnen wij u zo snel mogelijk helpen.

Gebreken die veroorzaakt worden door ongelukken, nalatigheid of verkeerd gebruik, vallen niet onder garantie.

Andere klachten of problemen?

We hopen natuurlijk dat al onze klanten 300% tevreden zijn.  Indien u toch een klacht zou hebben, laat het ons dan zeker weten zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Contacteer ons via hello@thshop.be of kom langs in onze winkel.